2014年11月15日 星期六

全球價格系統失衡!

全球價格系統失衡!

11 已有 1037 次閱讀   2012-02-14 17:07
見近日好多人都覺得大市返生, 基金佬追貨, 又話冇貨好慘. 看著大市升,  但無名一點不好過的感覺都沒有. 

只要做到 :"手中無劍心中有!" (裏面有講何解)

便可以這樣. 就好以年青人見到人地雙雙對對拍拖一樣, 自己無, 心裏好"恨"! 只是因為佢地未試過拍拖的後遺症......痴身,駡戰, 分手, 要生要死....你就會覺得自己好好彩. 

放在股市樓市一樣, 如果你看到之後可能的負面一面, 就可能像無名一樣無感覺. 當然都一樣有看錯了, 走寶的後果, 但只要"心中有劍", 就不會介意手心的劍了! 

記 得: 現在是癲市, 一切的好合理的想法都可能變成不合理, 不合理的講法都變成合理. 就連曹仁超都講24000以上. 未日博士都話買貨. 就知現在是大師都可以玩死 (無名不是覺得他們一定錯, 只是知道這些人為何會這樣說, 這樣才是玩死人的地方),  原因不可以說是大部份人都愚昧, 而是現在市場已經把價格扭曲了, 價格系統出現了和現實相反的信息, 原因是經濟實在太差, 但為了太差的經濟, 各國用了最大的努力去增加流動性. 所以做成原本價格系統反映真實價值的功效失去平衡, 但這種不平衡和價格係統失去反映現實功能的情況是不可長期的. 因為這現象是低利率引發的超級通脹(Low interest rate led super inflation).
也是無名之前說的股市與實體經濟嚴重背馳的原因, 要長期這樣低的利率其實是不太可能. 


所以無名覺都是要跌, 無名從上次在8月6日破2000前說 : 二萬將破, 萬九可期! 給大家8個字 "保留實力, 不要買貨" 一直都無變過. 其間, 無名認真叫過大家買的股就只有700和388。兩隻的的入貨價和止蝕價分別在低位差不了幾毫。

至於樓市, 見樓市見西瓜大師出文 :

米貴與香港地產
 

又見樓市又話有小陽春, 無名對西瓜大師的眼光沒有懷疑, 肯定他買樓賺錢多過無名. 無名只是不敢相信, 也不想相信會這樣. 但現在看世界如此扭曲. 真是不無可能. 由於無名是樓市大淡友, 無名希望在世紀大戰, 股民塗炭! 回歸97, rewind 08! 所說的還有可能吧. 
港樓跌5成不是無可能,無名覺得2年內樓市應有3成以上下跌空間. 

其實西瓜說的升5成, 和無名說的跌3-5成都一樣會民不聊生. 兩者都不想見到! 但兩者之間, 無名會選跌3-5成, 因為如果真的這樣升, 世界會大亂, 還有可能出現較長的經濟倒退!
無名心裏現在有種莫明的不安!


無名劍
FACEBOOK

發表評論評論 (34 個評論)

 34 12
  • AXA007 2012-02-14 17:23
  • gardan 2012-02-14 17:41
  • 大氣的人 2012-02-14 17:49
    賢兄:樓市升或跌和現實情況一樣都是民不潦生。
  • 無名劍 2012-02-14 17:55
    大氣的人: 賢兄:樓市升或跌和現實情況一樣都是民不潦生。
    但覺得跌好少少。因為跌對無產階級好些。升永遠是有錢人贏多窮人輸的財富轉換遊戲。
  • 無名劍 2012-02-14 18:03
    係咪同歌詞有關?
  • 無名劍 2012-02-14 18:19
    gardan
  • bobo 2012-02-14 19:26
    送一支止汗水給無名叔叔  用後有個溫馨情人節
  • monkey 2012-02-14 20:34
    唉........我完全明白無名兄你講嘜和擔心嘜, 我也不敢多想這方向, 唉...........
  • HI!!!! 2012-02-14 20:37
    同意無名兄所說
    之前和朋友談論時 我個人都覺得 我情願MISS了之後可能的26000點 也不願意現在訓身這個仍有眾多壞消息的市場....
  • 大氣的人 2012-02-14 21:24
    無名劍: 但覺得跌好少少。因為跌對無產階級好些。升永遠是有錢人贏多窮人輸的財富轉換遊戲。
    對!起碼可以清醒一下啲人個腦。
  • 無名劍 2012-02-14 21:34
    bobo: 送一支止汗水給無名叔叔

    用後有個溫馨情人節
    多謝你先! 溫馨就好 溫馨。但你買果陣有冇睇漏左隻"止"字,買錯左。。。。汗水! 因為係。。。。臭咖!
  • Water_Melon 2012-02-14 22:23
    樓市同香港經濟有關, 目前為止失業率平穩, 香港零售保持強勁, 港元對人民幣,日元及其他主要貨幣皆貶值, 美息致2014不變, 香港有幾千億港元儲畜, 放在銀行不斷貶值, 花生汽水都年升20%以上, 用港元計算的樓市唔升即是樓的內在價值(Intrinsic value)下跌, 除非有戰爭, 我暫時看不到樓市唔升的原因。

    由於SSD, 投資者要求更多利潤, 升幅變相人功托起, 用家通常慢投資者入市,自然要比更多去"追貨", 樓市升跌人功化地加速加劇。

    樓市跌跟本幫不到人買平樓, 看2003, 十幾萬夠首期買樓, 有幾多人買? 但用家要個市升了50-60%才能做決定。地產商也不是儍仔, 市差就唔出噤多樓, 用家少了選擇。樓唔升, 沒有投資價值, 誰會買樓?

    暫時仍係睇樓市升到2014年中, 年尾 2015樓市大瀉。世界未日不在今年十二月廿一日發生, 而在2014...
  • Water_Melon 2012-02-14 22:49
    一個市, 有一半人估升, 一半人估跌, 絕對正常, 如果唔係現在就係單邊市。
  • spider 2012-02-14 23:50
    人的系統也失衡了
  • moon 2012-02-15 02:02
    Water_Melon: 樓市同香港經濟有關, 目前為止失業率平穩, 香港零售保持強勁, 港元對人民幣,日元及其他主要貨幣皆貶值, 美息致2014不變, 香港有幾千億港元儲畜, 放在銀行不斷貶
    2014年才是世界末日好呀!重可以玩多兩年!
    到2015年時那不叫樓市,應該叫海市,大家住在蜃樓
  • 無名劍 2012-02-15 08:39
    monkey: 唉........我完全明白無名兄你講嘜和擔心嘜, 我也不敢多想這方向, 唉...........
    不堪設想!
  • 無名劍 2012-02-15 08:41
    HI!!!!: 同意無名兄所說
    之前和朋友談論時 我個人都覺得 我情願MISS了之後可能的26000點 也不願意現在訓身這個仍有眾多壞消息的市場....
    咁樣其實要好有堅持先得。
  • 無名劍 2012-02-15 08:43
    spider: 人的系統也失衡了
    人冇事。係個心出左問題啫。
  • 無名劍 2012-02-15 10:14
    Water_Melon: 樓市同香港經濟有關, 目前為止失業率平穩, 香港零售保持強勁, 港元對人民幣,日元及其他主要貨幣皆貶值, 美息致2014不變, 香港有幾千億港元儲畜, 放在銀行不斷貶
    你講嘅原因我都明。低息錢多,輸入性通漲。一切都應該升?但問題係咪冇停嘅一日,同升嘅背後個原因。如果係正常咁升,我會訓身入市,但現在所以野升都只係由於低息。其實係全球政府一齊造市,以前大鱷造市見過,但全球政府一齊造市就未見過。可以有幾嚴重,我唔知,只知現在全球政府在建造一個前所未有的泡沫來蓋過08年要破嘅泡沫。08年美國成功用一個泡沫蓋過佢本土嘅毒債泡沫。個泡抗大左去到歐洲,上次只係有公司可能破產, 但救左D垃圾公司,唔比佢正常咁調整,到左11年歐洲有政府可能破產。但如果上次美國冇輸毒,歐洲都會自然調整,可能冇今日咁大鑊。

    就咁推落去, 個泡越來越大,只係睇下幾時一鑊熟。至於樓,其實只係物價一部份。但香港比重物別高,地價高就所有人都比更多"地稅", 窮人冇啖好食就一定,做小生意汁粒,你話一間做左一百幾十年賣手作仔,小食的老店,比間賣手袋金色比大陸人嘅舖,邊間對香長遠有價值d?  中產都唔好過,由食,教育,醫療,生仔,到住咩都貴晒,重要担心追唔到通漲,再要比多D錢買多d樓,結果大部份人都輸晒,地產佬贏晒。

    至於03市低d人唔敢買樓,我覺得無問題,你有胆有能力就買,但如果唔買,租價都係平左,所有人比嘅"地稅"都小左,唔係地產佬大晒,做小生都容易D, 呢樣野同中國古代常說的太平盛世大都因為不收重稅一樣。現在的地價同物已經令人民不聊生。呢樣先係我担心。
  • gardan 2012-02-15 11:52
    spider: 人的系統也失衡了
    你係蛛?!
  • gardan 2012-02-15 11:57
    Water_Melon: 樓市同香港經濟有關, 目前為止失業率平穩, 香港零售保持強勁, 港元對人民幣,日元及其他主要貨幣皆貶值, 美息致2014不變, 香港有幾千億港元儲畜, 放在銀行不斷貶
    西瓜哥哥, 唔係話2015年轉好咩?!
  • Fatboy 2012-02-15 13:27
    Water_Melon: 樓市同香港經濟有關, 目前為止失業率平穩, 香港零售保持強勁, 港元對人民幣,日元及其他主要貨幣皆貶值, 美息致2014不變, 香港有幾千億港元儲畜, 放在銀行不斷貶
    和相士相反,相士2012~3下跌到低位,2015升
  • Water_Melon 2012-02-15 14:38
    gardan: 西瓜哥哥, 唔係話2015年轉好咩?!
    係2015起香港行五年財運, 2015-2020係金水流年也利港經濟; 2015打後幾好要看2014幾衰, 因為係相對的。

    美國2012-2013行運兩年, 歐洲今天行正地運, 2014歐美齊衰
    中國2012-2013行衰運兩年, 今年行衰地運, 2014才回魂

    香港經濟同歐美關係大, 歐美唔死, 香港中國不會太差
    香港主要財路係財經, 2014後歐美衰, 香港金融跟衰, 中國好能利好零售商塲Sales, 但只幫到地主

    轉好要視乎之前幾衰, 2014係絕對不利香港。
  • gardan 2012-02-15 14:45
    Water_Melon: 係2015起香港行五年財運, 2015-2020係金水流年也利港經濟; 2015打後幾好要看2014幾衰, 因為係相對的。

    美國2012-2013行運兩年, 歐洲今天行正地運, 2014歐美齊衰
    中國2012-2013行衰運兩年, 今年行衰地運, 2014才回魂

    香港經濟同歐美關係大, 歐美唔死, 香港中國不會太差
    香港主要財路係財經, 2014後歐美衰, 香港金融跟衰, 中國好能利好零售商塲Sales, 但只幫到地主

    轉好要視乎之前幾衰, 2014係絕對不利香港。
    唔該曬, 西瓜哥哥. 

    留低reference 先.
  • Water_Melon 2012-02-15 14:58
    無名劍: 你講嘅原因我都明。低息錢多,輸入性通漲。一切都應該升?但問題係咪冇停嘅一日,同升嘅背後個原因。如果係正常咁升,我會訓身入市,但現在所以野升都只係由於低息。其實係
    我上說的是基於現況的看法, 但macro economic有時係非理性。

    If you cannot beat them, join them.  

    改變不到現實, 贏不到地產佬, 只能做業主。
    所以在10年前決定儲錢買樓出租比人, 幾年後獲利後再買另一所, 12年後己经不需要工作了。記得10年前有同學收入極高, 但把錢全用作享樂, 叫佢買屋收租也費事, 人總不能一世行運, 近年也經常轉工風光不再, 常投訴租金太貴。

    上年話過李+成 82後 再行十年財運,  自己沒能力同李生爭, 所以在低位買入和黃等收成。 

    當知道遊戲規則(不論公平與否), 便努力把自己變成勝的一方, 其實在任何環境下, 總永遠有敗的一群, 而把整個遊戲規則改到適合自己所要付出的, 比自己在遊戲中變成勝的一方所付出的可能更大更難實現。

    2003年咪又係地產佬大晒, 2003年同現在, 你選那年去活?
  • Water_Melon 2012-02-15 15:14
    gardan: 唔該曬, 西瓜哥哥. 

    留低reference 先.
    2012年12月21日子時係一個八字十分奇特的日子, 但唔係世界末日;

    戊丙壬壬
    子辰子辰

    全八字水多之極, 當日可能有引發極火之事發生, 特別在正午或零晨, 大家小心o

    如有人在當日子時出生, 會有一個奇人命格的, 全局七殺, 是會統一全球的暴君?  好彩的是此八字要在六十後才行運,如此性格相信60前會被人打死
  • gardan 2012-02-15 15:34
    Water_Melon: 2012年12月21日子時係一個八字十分奇特的日子, 但唔係世界末日;

    戊丙壬壬
    子辰子辰

    全八字水多之極, 當日可能有引發極火之事發生, 特別在正午或零晨, 大家小心
    那麼2072年12月才出現?
  • Water_Melon 2012-02-15 15:40
    gardan: 那麼2072年12月才出現?
    我相信到時香咗, 睇唔到了
  • gardan 2012-02-15 15:49
    Water_Melon: 我相信到時香咗, 睇唔到了
    西瓜叔叔, 唔好走呀....  
  • Water_Melon 2012-02-15 15:57
    gardan: 西瓜叔叔, 唔好走呀....  
    人一出世就係走向滅亡
 34 12
  • 無名劍 2012-02-15 16:14
    Water_Melon: 我上說的是基於現況的看法, 但macro economic有時係非理性。

    If you cannot beat them, join them.  

    改變不到現實, 贏不到地產佬, 只能做業主。
    所以在10年前
    If you cannot beat them, join them.  ---- 呢句好有道理, 但要說服自己先

    上年話過李+成 82後 再行十年財運 ---- 好堅!


    2003年咪又係地產佬大晒, 2003年同現在, 你選那年去活? ---- 我選2003, 買野冇人同我爭, d錢又好好洗, services又好. 
  • gaza 2012-02-15 17:18
    Water_Melon: 我上說的是基於現況的看法, 但macro economic有時係非理性。

    If you cannot beat them, join them.  

    改變不到現實, 贏不到地產佬, 只能做業主。
    所以在10年前
    I am totally agree with you!!!
  • Water_Melon 2012-02-15 18:55
    無名劍: If you cannot beat them, join them.  ---- 呢句好有道理, 但要說服自己先

    上年話過李+成 82後 再行十年財運 ---- 好堅!


    2003年咪又係地產
    但曰曰要聽死幾多人...我唔太想
  • gardan 2012-02-15 21:40
    Water_Melon: 人一出世就係走向滅亡
    掛住西瓜.
 34 12

 

沒有留言:

張貼留言