2014年10月29日 星期三

iPhone失色, APPLE失勢!

iPhone失色, APPLE失勢!

14 已有 42706 次閱讀   2011-12-29 11:46   標籤:  iPhone 
無名因認識一些IT界高層, 有個內幕消息想同你講, iPhone 6 將會用ANDROID最新5.0 OS. 預計最快會在2012年底面世. 

我知你會話: 痴線! 無可能! 


                                                                                                   
                                                                                                   
                                                                                                   
                                                                                                   
                                                                                                   
                                                                                                   

如果你咁答, 咁即係話你同一般Mircosoft做中層ge人思維差不多, 無名當年真係咁同Microsoft做ge人講, PALM 新一代TREO會用Window mobile, 佢地都係真係咁答. 結果之後佢地見到Bill Gate在台上拿著Window mobile base PALM TREO. 

呢篇文章在年中已經預左要寫, 但覺得未係時候, 有時你說得太早, 會無人有同感, 太遲又會有人覺得是跟尾. 

為 何這樣說? 要從無名本身是個PDA和智能電話的發燒友說起, 話說無名在中學時已有一個MOBILE DREAM, 當時未有無線手機和PDA, 連LAPTOP都未出現, 無名已擁有一部CASIO 的Programable calculator, 其實可以說是個小型手掌上電腦, 可以用BASIC寫program. 但memory連storage就只有512byte. 即係半K, 無錯係一KB都無. 寫program都要一byte一byte計住. 因為冇hard disk, 一冇電就咩都冇晒, "DISPLAY"只是一行11個位只可以顯示字母同數字. 但呢部機已經玩到當時的我不亦樂乎! 無名當時只希望可以把DISPLAY加到3到5行, MEMORY加到1 - 2KB, 再加埋PIM功能同收音機, 咁已經係一部"絶世好機". 結果呢個"夢"除左在APPLE NEWTON 出現左一陣, 就去到PALM時代, 一等十幾年, 之後無名見機就追, 係機都"上"下佢, 重狼過追女! 如是者做左個
發燒友. 後來無名發現, 當我用果隻機, 果間公司就起. 轉機後果間公司 好多時都沒落 (其實冇咩特別, 只是因為自己口味和一般人口味相約). 我係由PALM一代用到PALM 5X, 再到COMPAQ IPAQ (COMPAQ收皮係有咁啱啫, 唔関IPAQ事), 再到O2 XDA, XDA II, XDA IIs. 02 MINI,  DOPOD 900, DOPOD 扮Blackberry果隻唔記得MODEL No. (其後被HTC收購了), 再到HTC.......到現在SAMSUNG Galaxy IIS. 

無名從未真正用過APPLE一隻 機, 但在iPhone 及iPAQ出時, 都大力推介朋友訓身買APPLE. 有一位在09年收到退休金的朋友過了兩年冇見, 一見我便對我說: "好耐冇見! 得閒出來飲茶, 如果當年聽你講發左啦!", 我話"咩發左?", 佢話當年佢筆錢唔知點投資好, 問過無名. 無名叫佢全部買晒APPLE. 當時APPLE係200左右. 
上面HISTORY, 其實係想講我在PDA及智能手機上的"CV"

濆咁多口水其實都係想講“我唔係果D傻仔吹水咖”。講返正題Apple, 成個Apple起死回生嘅故事都係關Steve Jobs 一個人ge事。佢最大貢獻係夠“pop”同有創意,從佢個Window UI比標標攞左黎發左達,到糖果版Mac, iPod, Macbook Air, All in one 無縫 iMac, iPhone, iPad....都應該係關佢事,佢走左就差不多好似拍完“死亡遊戲”唔知揾邊個拍下集一樣. 所以APPLE現在問題 : 

1. 創意無價 ---- Steve 的創意同夠pop跟本好難揾人代替, 如果有, 你應該會見到第二個好似Apple咁公司 (當然可能第二個Steve已存在, 只是我們未知). 正因為佢做到太好, 所以會出現創意無以為繼ge現象! 
創意最重要係要"創", 比人抄左就大家都一樣, 你睇現在IPHONE上有的東西, ANDROID有幾多樣無? 市場無恥, 顧客無義! 買手機和電腦同換女朋友一樣, 越slim越好, 見異思遷! 而有創意又可以實行基本上可以講係無價. 問你可唔可以用100或1000億揾多一個Steve出黎? 咁你就知Steve 在Apple值幾錢, 無名無法去為Steve估值, 只可以段估Steve值100 - 200, 所以APPLE應該由現價減100-200元, 咁Apple即係值200-300左右. 所以Apple如果對股民好, 就應該在股值做一個Steve Jobs撥備 , Apple 用昨日收市價402.64計, 市值係3742.17億即係要減值935.5-1871億. 而這個每股要減100-200元不會在一天內反映出來, 因為這條數太難了, 也很小人會咁想, 因為現在還是不錯. 相信没有人像無名咁無聊如此想,  無名估計第個100元減值可能在一年內浮現, 第二個100元可能要多一至兩年才完全浮現. 以上是基於一些假設, 假設Apple在未來幾年找到一個真的接班人, 和Apple的新產品大不如前. Apple在2011年內可到300元, 2012到2013年內可到200元. (無名的會計很"渣", 不懂計數, 只懂段估, 有講錯請見諒!)
2. PALM的舊路 ----- 記得PALM都紅極一時, 成為潮人必備, 同今日iPHONE都可以有得揮, LV都有同佢做CASE. 3000元一個重貴過機本身. 一樣有好多APPS, 重好多免費. PALM當年推HOTSYNC 同用infra red交換資料如busines card的一個connected device, 同APPLE今日推CLOUD synchronization, 其實已落後在5到10年以上, 無名在2005年前已經自己做REMOTE  DATA SYNC. 但現在的人看在眼裏就如看魔術一樣, 所以兩個條路其實有些似. 但APPLE成個MODEL當做得好好多, 同個底厚好多(有PC 同多一個PC OS.iTUNE同大量music 同書content.) 雖然時代唔同, 但大致大家都係一家一時無兩ge公司. WINDOW 想打都無"定"埋手, 但最後PALM都係輸在蟻多"嬲"死象. 只要你有一樣野做得無人咁好就死得, 當是PALM就衰在GRAPHIC做得差所以比IPAQ過左佢. 但APPLE個底厚PALM好多, 所以唔洗死, 只係失勢! 

3. CLOSE SYSTEM ----- IT歷史說明, CLOSE SYSTEM就好似恐龍一樣, 遲早都係死, APPLE已經好叻. 一問公司由外觀,硬件,軟件,由cpu到os, 到UI都自己做晒, cross desktop, laptop, mobile phone同music player, 咁大市場嘅人都接受,其實係個奇蹟,世界最近似嘅公司相信只有IBM mainframe 同學AS 400,但同樣現在都係恐龍,等死啦!Close system 最大問題都不在economy of scale, 而係在於innovation嘅速度,由於封閉,佢唔可以“共享”到其他人同公司在open standard上共同創造結果,造成其創新成本高,創新比人慢,現在問題開始黎,全世界都圍住Apple黎抄同打,以一敵百,李小龍都會打到手軟. 

最後, 無名其實都好想APPLE個神話繼續落去, 但看來好難! 有買APPLE小心吧! 

無名劍
FACEBOOK

發表評論評論 (67 個評論)

 67 123
  • bobo 2011-12-29 11:50
    些些  真的嗎
  • 無名劍 2011-12-29 11:54
    bobo: 些些

    真的嗎
    真的咩呀? 即係你未睇晒啦! 
  • shivahk 2011-12-29 11:56
    最愛始終都係 lou記 iPhone 8 : http://www.youtube.com/watch?v=hcx5NDOcf1c
    同iPad 3 : http://www.youtube.com/watch?v=bU4e-egOTDM
    勁都無倫!
  • bobo 2011-12-29 11:57
    真的嗎 --> iPhone失色, APPLE失勢! 
  • 依莉莎白 2011-12-29 12:13
    我 buy 呢個 point!
    我都想用 android 機不過個個人都勸我唔好.... 
  • 無名劍 2011-12-29 12:15
    bobo: 真的嗎 --> iPhone失色, APPLE失勢!
    唔好嬲! 叔叔呵返, 叔叔抱抱!
  • 無名劍 2011-12-29 12:16
    依莉莎白: 我 buy 呢個 point!
    我都想用 android 機不過個個人都勸我唔好....
    ANDROID無問題, 幾好用.
  • clemchan42 2011-12-29 12:16
    like 
  • 依莉莎白 2011-12-29 12:17
    無名劍: ANDROID無問題, 幾好用.
    人地話我"低B"唔識用
    不過 Nokia Window Phone 好似唔惦o窩
  • 無名劍 2011-12-29 12:36
    shivahk: 最愛始終都係 lou記 iPhone 8 : http://www.youtube.com/watch?v=hcx5NDOcf1c
    同iPad 3 : http://www.youtube.com/watch?v=bU4e-egOTDM
    勁都無倫!
    佢個law pad真係笑到的濆飯!
  • 無名劍 2011-12-29 12:37
    clemchan42: like
    呢個你重like :  iPad 3 : http://www.youtube.com/watch?v=bU4e-egOTDM
  • Spa_Heart 2011-12-29 12:39
    賢兄抽水乎....?
  • 無名劍 2011-12-29 12:41
    Spa_Heart: 賢兄抽水乎....?
    抽誰的水?
  • shivahk 2011-12-29 12:54
    無名劍: 佢個law pad真係笑到的濆飯!
    好野一定要推廣, 真係笑死冇命陪!
  • Water_Melon 2011-12-29 12:54
    第二個Steve早已存在, 他身在APPLE公司之內近廿年.
    由iMac到iPhone4S, 到 2012 的 APPLE TV 也是他設計...Steve Jobs 係佢老細, 彩自然係佢拿. 

    APPLE 傳出iPad前都係$200左右.  Steve的死亡價值早巳discount咗, 所以 PE一直得十幾。我在百幾時己经入滿。

    你如果有跟APPLE近來Patent的技術, 單係hydrogen電池一項(如果能安全民用的話)也可分拆上市

    APPLE 係要成為新的SONY.  APPLE流動cash多過加州, 這幾年的business plan 相信不難實行o
  • Water_Melon 2011-12-29 13:44
    Close system行幾年就會興open system; Open system行幾年就興翻 Close system. 好似啦吧褲大關刀一樣, 十年左右就回歸, 不過每次也有新的賣點.
  • Water_Melon 2011-12-29 13:49
    Hotsync 只限有線 Hand-held to PC.
    APPLE cloud 係無線 N X Hand-held to N X hand-held.
  • 無名劍 2011-12-29 13:56
    Water_Melon: 第二個Steve早已存在, 他身在APPLE公司之內近廿年.
    由iMac到iPhone4S, 到 2012 的 APPLE TV 也是他設計...Steve Jobs 係佢老細, 彩自然係佢拿. 

    APPLE 傳出iPad
    無名當然冇西瓜大師研究得咁入肉,只係從手機同電腦發燒友(非蘋果fans)嘅角度去想,如果平果不能像以往幾年咁不繼創新,只要有一啲野做得唔好,就好易出現轉會潮,咁就大鑊!
  • Water_Melon 2011-12-29 14:00
    PALM太安於現狀,  佢係先比自己人出來開的競争對手 Handspring 早在1998年左右打倒的, 後來母公司3COM財困...
  • Water_Melon 2011-12-29 14:02
    無名劍: 無名當然冇西瓜大師研究得咁入肉,只係從手機同電腦發燒友(非蘋果fans)嘅角度去想,如果平果不能像以往幾年咁不繼創新,只要有一啲野做得唔好,就好易出現轉會潮,咁就大鑊
    APPLE TV 聽聞會以手勢取代Remote Control.... 期待....  一個沒有remote 的TV世界...
  • starofcow 2011-12-29 14:34
    Water_Melon: 第二個Steve早已存在, 他身在APPLE公司之內近廿年.
    由iMac到iPhone4S, 到 2012 的 APPLE TV 也是他設計...Steve Jobs 係佢老細, 彩自然係佢拿. 

    APPLE 傳出iPad
    西瓜大師, 點解steve第二甘心係apple內做隱形人20年?
  • justvin 2011-12-29 14:38
    我會話android 同 apple apps 係正在重演緊當年 video tapes主流制式既爭奪戰, 
    即係JVC的 VHS 同 Sony 的 Betamax 既故事
    無論Betamax幾咁勁,最後都係比open system既 VHS打到無左影

    如今無開放system既apple,將會比不斷出緊新機種既android打殘
  • shivahk 2011-12-29 14:57
    justvin: 我會話android 同 apple apps 係正在重演緊當年 video tapes主流制式既爭奪戰, 
    即係JVC的 VHS 同 Sony 的 Betamax 既故事
    無論Betamax幾咁勁,最後都係比open sys
    事實必定會如此, 正如apple 2比 IBM XT 打殘一樣!
  • 無名劍 2011-12-29 14:57
    Water_Melon: Hotsync 只限有線 Hand-held to PC.
    APPLE cloud 係無線 N X Hand-held to N X hand-held.
    無名當然明白, 無名只是已良了一點點做了REMOTE SYNC. CLOUD SYNC 基本技術在許多年已可以做到, 並不是什麼新東西.
  • 無名劍 2011-12-29 14:57
    Water_Melon: APPLE TV 聽聞會以手勢取代Remote Control.... 期待....  一個沒有remote 的TV世界...
    咁就唔同. 
  • 無名劍 2011-12-29 15:05
    Water_Melon: PALM太安於現狀,  佢係先比自己人出來開的競争對手 Handspring 早在1998年左右打倒的, 後來母公司3COM財困...
    兩間公司當然差好遠, APPLE過左MICROSOFT, PALM細到無影, 但只係"條路"相似啫. 不過結果當然唔一樣.
  • 無名劍 2011-12-29 15:08
    Water_Melon: Close system行幾年就會興open system; Open system行幾年就興翻 Close system. 好似啦吧褲大關刀一樣, 十年左右就回歸, 不過每次也有新的賣點.
    但如果由candy iMAC返生計起,好似著左関刀領成十幾年......
  • 陳三好 2011-12-29 15:47
  • gaza 2011-12-29 15:48
    Apple由star轉做cash cow都好正常者
  • 真理與節制 2011-12-29 15:49
    不是太懂HIGH-TECH 的東西; 不過都十分多謝無名兄的資訊
  • 無名劍 2011-12-29 16:03
    Water_Melon: 第二個Steve早已存在, 他身在APPLE公司之內近廿年.
    由iMac到iPhone4S, 到 2012 的 APPLE TV 也是他設計...Steve Jobs 係佢老細, 彩自然係佢拿. 

    APPLE 傳出iPad
    請問STEVE 第二係邊位高人? 
  • 無名劍 2011-12-29 16:41
    gaza: Apple由star轉做cash cow都好正常者
    抛我書包!
  • 無名劍 2011-12-29 16:41
    真理與節制: 不是太懂HIGH-TECH 的東西; 不過都十分多謝無名兄的資訊
    無名也不懂HI TECH, 只識段估!
  • 無名劍 2011-12-29 16:42
    陳三好
    點解咁好?
  • achow 2011-12-29 17:26
    This is how Apple works. Use the old technology and install it into a nice design
  • achow 2011-12-29 17:27
    Lee Ka Shing has invested a lot of money into SIRI
  • 無名劍 2011-12-29 17:51
    achow: Lee Ka Shing has invested a lot of money into SIRI
    係咩?
  • gaza 2011-12-29 18:18
    無名劍: 請問STEVE 第二係邊位高人?
    the current CEO?
  • gaza 2011-12-29 18:19
    achow: This is how Apple works. Use the old technology and install it into a nice design
    = painkiller
  • inone2 2011-12-29 19:11
    無名劍: ANDROID無問題, 幾好用.
    我兩個系統(的機)都有,依實用性來說,APPLE因為IOS係自己野,所以佢唔比人改佢D SETTING,電腦白痴同我這類唔想煩的人就好喜愛佢的SIMPLE同實用,ANDROID無問題係對一定有十年以上玩機經驗的人才係事實,正確來說你做錯一個STEP的話,ANDROID係一個相對易死的系統,因為部部ANDROID機的硬件都唔同,一D CODE在大部份機無問題,但一D異構硬件一行就即死,比如我之前用聯想部K1,升級3.2時做錯個SETP,部機開機時就有D窒窒吓,有時開個APP就REBOOT過部機,但在IPHONE同IPAD上面絕對唔會出現(JAILBREAK過的機除外)!!!
  • inone2 2011-12-29 19:18
    無名劍: 請問STEVE 第二係邊位高人?
    死咗的STEVE JOB,因為佢已經準備好未來4年的產品比APPLE啦,我唔知APPLE的股價是否會如無名兄你的預測一樣,但要APPLE死都要等多2年先!!
  • 無名劍 2011-12-29 19:47
    inone2: 死咗的STEVE JOB,因為佢已經準備好未來4年的產品比APPLE啦,我唔知APPLE的股價是否會如無名兄你的預測一樣,但要APPLE死都要等多2年先!!
    同意,所以我話佢只係失勢,佢始終係間好公司,有排都唔死。
  • 無名劍 2011-12-29 20:00
    justvin: 我會話android 同 apple apps 係正在重演緊當年 video tapes主流制式既爭奪戰, 
    即係JVC的 VHS 同 Sony 的 Betamax 既故事
    無論Betamax幾咁勁,最後都係比open sys
    好有道理啊!
  • 無名劍 2011-12-29 20:02
    依莉莎白: 人地話我"低B"唔識用
    不過 Nokia Window Phone 好似唔惦o窩
    話你果個低B咋掛!
  • 依莉莎白 2011-12-29 20:10
    無名劍: 話你果個低B咋掛!
    讀完呢個帖, 我立即升le嚕........
  • Water_Melon 2011-12-29 22:02
    無名劍: 但如果由candy iMAC返生計起,好似著左関刀領成十幾年......
    APPLE 似會永遠行close system.  佢係 iPod 先回塘...

    記得當年 Oracle/Sun 的Network Computer vs PC?  Linux v Windows?  MS IE vs netscape?  Java vs 其他language...

    Close同open各有好處, 似不同時候興不同野...當一種老化, 另一種便冒起...

    遊戲機係最成功既 Close system...   搞到d遊戲商, 同一遊戲要出幾個版本....
  • Water_Melon 2011-12-29 22:05
    starofcow: 西瓜大師, 點解steve第二甘心係apple內做隱形人20年?
    因為人工超高, 有私人保密工作地方, 一人之下, 好似和黃霍健X, 係打工皇帝, 佢只愛design, 無心玩行政...
  • Water_Melon 2011-12-29 22:05
    無名劍: 請問STEVE 第二係邊位高人?
    係 Jonathan Ive ...
  • Water_Melon 2011-12-29 22:08
    gaza: the current CEO?
    哼係, 係 Jonathan Ive... 上網 search 吓
  • Water_Melon 2011-12-29 22:09
    依莉莎白: 讀完呢個帖, 我立即升le嚕........
    係.....  連 APPLE Newton 都知, 呢件係神物
  • Water_Melon 2011-12-29 22:14
    inone2: 我兩個系統(的機)都有,依實用性來說,APPLE因為IOS係自己野,所以佢唔比人改佢D SETTING,電腦白痴同我這類唔想煩的人就好喜愛佢的SIMPLE同實用,ANDROID無問題係對一定有
    Close system 的Simple design and usgae 同 Open system 的 Customization and personalize 係科技商品界中既 Batman 同 Joker, 係會永遠因對方存在而出現, 易經中的陰陽........因為總有這兩大派人仕存在世上.
  • poorman 2011-12-30 01:46
  • 陳三好 2011-12-30 06:53
    無名劍: 點解咁好?
    吾!
  • achow 2011-12-30 10:05
    無名劍: 係咩?
    I read a magazine and found that lee ka shing had already invested 200 millions USD into SIRI
  • 無名劍 2011-12-30 11:03
    Water_Melon: APPLE 似會永遠行close system.  佢係 iPod 先回塘...

    記得當年 Oracle/Sun 的Network Computer vs PC?  Linux v Windows?  MS IE vs netscape?  Java vs 其他l
    你講得啱. 最成功既CLOSE SYSTEM可能係GAME VENDOR 好似PS2, WII.
  • 無名劍 2011-12-30 11:04
    Water_Melon: 因為人工超高, 有私人保密工作地方, 一人之下, 好似和黃霍健X, 係打工皇帝, 佢只愛design, 無心玩行政...
    由來佢有搶手, 幕後代唱, 早知問下你, 就唔洗嘥咁多口水啦!
  • 無名劍 2011-12-30 11:05
    Water_Melon: 係.....  連 APPLE Newton 都知, 呢件係神物
    我當時MISS左冇玩, 都好想買返隻玩下, 但應該好難揾. 
  • 無名劍 2011-12-30 11:08
    Water_Melon: Close system 的Simple design and usgae 同 Open system 的 Customization and personalize 係科技商品界中既 Batman 同 Joker, 係會永遠因對方存在而出現, 易
    西瓜大師可以寫返本IT易經, IT書劍恩仇錄, IT春秋, IT三國誌比大家睇下. 增加下大家IT知識水平!
  • 無名劍 2011-12-30 11:09
    poorman
    我見非卜有個POORMAN, 係咪你呀? 
  • 無名劍 2011-12-30 11:09
    achow: I read a magazine and found that lee ka shing had already invested 200 millions USD into SIRI
    佢無死錯人咖! 
 67 123
  • 無名劍 2011-12-30 11:10
    陳三好: 吾!
    又點解呀?
  • 陳三好 2011-12-30 13:27
    無名劍: 又點解呀?
    你咪諗下人哋諗緊d 乜
  • Water_Melon 2011-12-30 14:18
    無名劍: 由來佢有搶手, 幕後代唱, 早知問下你, 就唔洗嘥咁多口水啦!
    都要有Jobs呢類老細先有Ive呢類員工冒起。
    現在Jobs找了Ive做product design,  Tim Cook (數佬)做CEO, 死前相信Jobs做了些長線planning...

    但事實上Jobs的確是走了, 不過此股PE也不太高...
  • Water_Melon 2011-12-30 14:22
    無名劍: 西瓜大師可以寫返本IT易經, IT書劍恩仇錄, IT春秋, IT三國誌比大家睇下. 增加下大家IT知識水平!
    當年在Silicon Valley工作, 正值IT春秋時代, 當地半份報紙係講IT, 所以耳濡目染。
  • Water_Melon 2011-12-30 14:24
    無名劍: 佢無死錯人咖! 
    LKS 投資咗好多 IT... 有 facebook, Ebay, travelocity.....
  • poorman 2011-12-30 19:13
    無名劍: 我見非卜有個POORMAN, 係咪你呀?
    係 
  • inone2 2011-12-30 19:36
    無名劍: 同意,所以我話佢只係失勢,佢始終係間好公司,有排都唔死。
    佢起碼有3年時間找回自我,steve job的成功為apple定咗型,現在steve走咗apple應該要找回自己啦!!

 

 
[X]

沒有留言:

張貼留言